Professionel regnskabsassistance i trekantsområdet

Vi er her for at hjælpe dig! Har du spørgsmål, eller ønsker du at vide mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med regnskabsassistance i Kolding og trekantsområdet? Vores dedikerede team står klar til at assistere dig. Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale om dine behov.

Besøg os i trekantsområdet

Du er mere end velkommen til at kigge forbi vores kontor i Kolding med eller uden aftale.

Centervej 2b
6000 Kolding

Ring til os - Vi er her for at hjælpe

Er du ny eller eksisterende kunde kan du altid ringe til os indenfor vores telefontid.

Man-fre: 09:00-14:30
Tlf.: 75 53 40 59

Skriv til os - Vi står klar til at hjælpe

Har du spørgsmål eller andre henvendelser er du altid velkommen til at skrive til os.

Email:
info@hpregnskab.dk

Ofte stillede spørgsmål

Generelle spørgsmål

Vores priser varierer afhængigt af den specifikke tjeneste og virksomhedens størrelse. Se vores prisside for detaljerede oplysninger.

Vi indsamler alle nødvendige dokumenter, registrerer transaktionerne i dit system og afstemmer konti for at sikre nøjagtighed. Vi leverer løbende rapporter, så du altid har et opdateret overblik over din økonomi.

Vi guider dig gennem processen for at sikre, at vi har alt, hvad vi behøver til den enkelt opgave.

Nej. Vi har masser af erfaring indenfor regnskabsprogrammer. Så længe dit nuværende program overholder kravene efter bogføringsloven, skal du ikke skifte.

Tjenestespecifikke spørgsmål

Ja, vi tilbyder fuld lønadministration, inklusive lønberegning, indberetning til SKAT og afstemning.

Absolut. Vi håndterer momsregnskab og indberetning, så du overholder alle lovkrav.

Ja, vi tilbyder omfattende skatteplanlægning og -rådgivning for at optimere din skattemæssige situation.

Tekniske spørgsmål

Vi bruger digitale regnskabssystemer, der automatiserer mange af de manuelle processer. Dette inkluderer bl.a. elektronisk fakturering.

Ja, vi tager datasikkerhed meget alvorligt og anvender avancerede sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine oplysninger.

Et regnskab skal indeholde en resultatopgørelse, der viser virksomhedens overskud eller underskud, og en balance, der viser virksomhedens aktiver og passiver.

Vi har erfaring med en bred vifte af programmer bl.a. Business Central, E-conomic, Dinero, Billys billing. Vores eneste krav er at det skal overholde kravene eftet bogføringsloven. Se listen for godkendte programmer her.

Kontakt og support

Du kan kontakte os via e-mail på info@hpregnskab.dk, telefon på 75 53 40 59 eller mobil på 53 65 59 10.

Vi er på kontoret mandag til fredag fra 08:00-14:30. Eller efter aftale.

Ja! Du bestemmer også selv om du ønsker at komme på kontoret eller vi kommer ud til dig.